Rīga kustas

Nike Riga Run, Nordea maratons, velo braucienie, distanču slēpošana Biķernieku mežā - pēdējos gados Rīga sporto. Un sporto daudz. Gribētos cerēt, ka visi esam kļuvuši kustīgāki. Un lai turētu līdzi pārējiem rīdziniekiem, arī es sportoju. Un Rīgā ir daudz labu vietu, kur dažas stundas dienā aktīvi pavadīt laiku.

Gandrīz visu pēdējo mēnesi par manu sporta klubu ir kļuvis sporta klubs "Centrs".

Līdz šim biju pieradusi sportot mazā, gandrīz privāta sporta klubā. Visi viens otru pazīst un ierodoties tur, sajūta bija kā mājās, bet, kā ir teicis Imants Ziedonis - laiki mainās, laiki jūk - un man bija jāmaina sporta klubs. Saņēmos un nolēmu, ka visizdevīgākā un labākā vieta būs sporta klubs, kas atrodas Galerijas Centrs piektajā stāvā. Ar prieku varu teikt, ka esmu izdarījusi pareizo izvēli.

Sporta nodarbības ir visām gaumēm un spējām. Ja patīk vairāk vārtīties un staipīties, ir arī tādas nodarbības. Ja patīk dejot, ir daudz deju nodarbības. Viss, ko Tu vēlies, to var atrast sporta klubā. Zāles ir lielas un plašas, vēl nekad nav bijis tā, ka kāds kāptu uz kājām un ar elkoņiem spiestu ribās. Aprīkojums jauns. 

Tik lielu trenažieru zāli laikam redzēju pirmo reizi. Kustība tur notiek vienmēr, pat pirmdienās pulksten 12:00 ir pulciņš cilvēku, kuri tur sporto. Lai gan pati neesmu izmantojusi, bet viss izskatās jauns un smuks. Kas, manuprāt, ir ļoti svarīgi, vienmēr trenažieru zālē es redzu trenerus, kuri, es ceru, skatās, vai apmeklētāji kaut ko nedara nepareizi. Bet nu, domāju, ka, ja viņiem kaut ko pavaicās, viņi neatteiksies palīdzēt. Paralēli tur arī notiek individuālie treniņi. 

Esmu bijusi pie četriem dažādiem treneriem un ne par vienu nevaru pateikt neko sliktu. Katrs citādāks, bet viņi visi rada sajūtu, ka viņiem patīk tas, ko viņi dara un ir priecīgi, trenēt arī citus.

Abonamenta cena pilnībā atbilst piedāvājuma klāstam, ir tikai jāgrib izmantot to, ko sporta klubs piedāvā. Ja būtu jānosauc mīnuss, tad tās laikam ir dušas.Varu runāt tikai par sieviešu dušām, bet, jā, esmu pieradusi pie savas personīgās telpas mazgājoties, bet tas ir tikai tāds sīkums, kuru var pārvarēt.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru