Tiem, kuri ar kafiju ir uz Tu

Modernā rīdzinieka diena nepaiet bez garšīgas tases ar kafiju. Lai gan jauniešu vidū lielāka daļa dod priekšroku Coffee Inn, Index Cafe vai Costa Coffee, es labāk nobaudu kafiju, kādās mazākās un ne tik zināmās vietās.

Mans lielākais kafijas draugs ir Monte Kristo Ģertrūdes ielā 27.

Ar šo vietu mani iepazīstināja mamma, kad man bija ne vairāk kā 10 gadi. Viņa mani tur cienāja ar kokteili Rozā pantera, kuru, starpcitu, arī šodien tur vēl gatavo. Laikam kokteilis bija ļoti garšīgs, jo uz šo kafejnīciņu eju arī desmit gadus vēlāk. 

Šķiet, ka šī ir viena no tām retajām vietām Rīgā, kur laiks rit nedaudz lēnāk. Iespējams, tas ir tādēļ, ka tur gaisā vienmēr virmo kafijas smarža un vienmēr sagaida smaidīgas pārdevējas. Bieži vien kafijas dzeršana sabiedriskās vietās ir kā krievu rulete - varbūt trāpīsies laba un garšīgam kafija, bet varbūt arī nē. Varu jums pastāstīt, ka šeit var nogaršot tikai labu un garšīgu kafiju. Un kafija šeit tiek pasniegta visos iespējamos veidos - ar ledu, ar šokolādi, ar pienu, bez piena, ar saldējumu, bez saldējuma. Dažādi kokteiļi. Pie kafijas Monte Kristo piedāvā dažādas smalkmaizītes un salātus. 

Ja nu kafija iegaršojas tik ļoti, tad tur pat var arī iegādāties kafijas pupiņas. Arī par tējas lietotājiem nav aizmirsts un Monte Kristo piedāvā gan nobaudīt, gan nopirkt tēju.

Jāsaka, ka rīdziniekiem ir ļoti paveicies, ka Ģertrūdes ielā 27, viņiem ir iespēja laiku nedaudz palēlināt un nobaudīt ļoti garšīgu kafiju.




1 komentārs: